czwartek, 14 stycznia 2010

Kolejny dzień i kolejne przygody z książką dla maluszków


Nie pisaliśmy o jeszcze jednym bardzo ciekawym odkryciu. Mianowicie jakiś czas temu dotarły do nas książki wydawnictwa LektorKlett sztywnostronicowe dla najmłodszych. Jakoś tak wcześniej nie zwróciłam na to wydawnictwo większej uwagi. Wiedziałam, że jest seria z Basią zresztą bardzo udana seria książeczek dla dzieci w wieku przedszkolnym. Mądre, bardzo ładnie ilustrowane książki - po prostu, ale nie sądziłam, że tak udane wydali książki dla maluchów tj. dzieci dwuletnich wg wydawcy chociaż pokusiłabym się o stwierdzenie, że mogą być nawet dla roczniaczków. Mam na myśli "Mój pierwszy alfabet", "Mój pierwszy atlas świata", " Kolory zwierząt", "Moja pierwsza księga techniki". Zwłaszcza pierwsze dwa tytuły zrobiły na mnie duże wrażenie. Szczerze powiedziawszy nie wiem co mogę powiedzieć na ich temat no trzeba po prostu samemu obejrzeć. Świetnie wydane w super dużym formacie w sam raz dla małego czytelnika, który nie ma jeszcze wyczucia w rączkach. Dzisiejszą wieczorową porą polecamy książeczki kartonowe LektorKletta - są naprawdę super.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz